کد های زیبا سازی

ابزار رایگان وبلاگ

بچه های مثبت ها

پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی - Google Chrome 36 Final

دانلود مرورگر گوگل کروم، نسخه 36 نهایی

Google Chrome 36 Final

 

 

 

 

نسخه جدید مرورگر گوگل کروم منتشر شد! (نسخه 36 نهایی)

 

بر طبق روال سرزمین دانلود، فقط نسخه پایدار مرورگرها که رضایت کاربران در سراسر دنیا را به همراه داشته اند در سایت قرار میگیرند.

 

در این مطلب نسخه 36 مرورگر Chrome را معرفی میکنیم. بعد از ناامیدی از نسخه های 33 و 34، در نهایت گوگل توانست با انتشار نسخه 36 طرفداران خود را راضی کند.

 

در نسخه 36 گوگل کروم، مشکلات عجیب نسخه های 33 و 34 کاملا برطرف شده اند. از جمله مشکلات آن نسخه ها میتوان به پرش ناگهانی Tab فعال، و توقف های چندثانیه ای در هنگام بازکردن لینک های HTTPS اشاره کرد.

 

اما نسخه 36 با مجموعه ای از به روزرسانی های امنیتی، و رفع مشکلات قبلی ارائه شده است. و اکنون بعد از تست و اطمینان از رضایت کاربران در سراسر دنیا، در سرزمین دانلود منتشر میشود.

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در این مطلب میتوانید جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم، یعنی نسخه 36 را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی - VLC Media Player 2.1.5

دانلود نرم افزار حرفه ای پخش فیلم، وی ال سی

VLC Media Player 2.1.5

 

 

 

 

تقریبا 15 سال پیش و زمانی که تازه ویندوز 98 و ویندوز 2000 منتشر شده بودند، کاربران شروع به استفاده از نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ کردند. فرمت رایج فیلم در آن زمان، فرمت MPG بود. و تقریبا تمام فایل های ویدیویی با این فرمت منتشر میشدند. (همین فرمت به شکل DAT نیز در Video CD مورد استفاده قرار میگرفت)

 

رایج ترین نرم افزار پخش فیلم در آن زمان، Windows Media Player بود که به صورت پیش فرض در تمام نسخه های ویندوز وجود داشت. اما کاربرانی که حرفه ای تر بودند، برای پخش فیلم از نرم افزار Xing Media Player (معروف به زینک!) استفاده میکردند. این نرم افزار قادر بود فایل های ویدیویی آسیب دیده که مدیا پلیر ویندوز قادر به نمایش آنها نبود را هم پخش کند.

 

این مقدمه را گفتیم تا جدیدترین نسخه از نرم افزار حرفه ای VLC را معرفی کنیم. نرم افزار VLC را از لحاظ کارایی میتوان با نرم افزار قدیمی Xing مقایسه کرد.

 

نرم افزار VLC محیط کاربری تقریبا حرفه ای دارد و برای کاربران مبتدی مناسب نیست. صدها تنظیمات مختلف در این نرم افزار وجود دارد که آن را برای پخش انواع فرمت های فیلم کارآمد کرده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین قابلیت های نسخه جدید VLC Media Player آشنا شوید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نسخه جدید Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری، به همراه مدیا پلیر کلاسیک - K-Lite Mega Codec Pack

دانلود نسخه جدید Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری،

به همراه مدیا پلیر کلاسیک

K-Lite Mega Codec Pack 10.6

 

 

 

 

نسخه جدید K-Lite Mega Codec Pack به همراه Media Player Classic منتشر شد! (10.6)

 

K-Lite Mega Codec Pack حاوی مجموعه کاملی از Codec ها برای پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری است.

در واقع با نصب این نرم افزار، برنامه های دیگری که برای پخش فیلم و آهنگ بر روی کامپیوتر خود دارید از Codec ها و پلاگین های آن استفاده کرده و توانایی پخش انواع فرمت ها را خواهند داشت.

یعنی اگر یکی از پلیرهای شما (مثلا Windows Media Player یا Jet Audio) امکان پخش یک فرمت خاص (مثل MP4) را نداشته باشند، با نصب این کدک قادر به پخش آن فرمت نیز خواهند بود.

 

شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که در هنگام وارد کردن یک فایل ویدیویی در یک نرم افزار ویرایش فیلم، متوجه شوید آن فرمت راقبول نمیکند (پیغام UnSupported بدهد). در این مواقع هم با نصب مجموعه کدک K-Lite Mega Codec Pack میتوانید این مشکل را برطرف کنید.

 

(این مشکلات معمولا در نرم افزارهایی که از کدک های نصب شده در ویندوز استفاده میکنند مشاهده میشود)

 

به تازگی نسخه جدید K-Lite Mega Codec Pack (نسخه 10.6) منتشر شده که میتواند تمام مشکلات مربوط به پخش و ویرایش فرمت های صوتی و تصویری را در ویندوز شما برطرف کند.

 

علاوه بر این، نرم افزار Media Player Classic نیز در این پکیج قرار دارد. نرم افزار Media Player Classic یک پلیر همه کاره است و توانایی پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری را دارد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

فتوشاپ CC آپدیت 2014 با امکان تایپ مستقیم فارسی - Adobe Photoshop CC 2014

فتوشاپ CC آپدیت 2014 با امکان تایپ مستقیم فارسی

Adobe Photoshop CC 2014

 

 

 

 

نسخه آپدیت شده فتوشاپ CC منتشر شد!

 

جدیدترین نسخه نرم افزار فتوشاپ، یعتی Adobe Photoshop CC تقریبا یک سال پیش ارائه شد. به تازگی نگارش آپدیت شده این نسخه نیز منتشر شده است، و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

نرم افزار فتوشاپ بدون شک محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش عکس در جهان است. اما نسخه های جدید این نرم افزار پا را فراتر گذاشته و مجموعه ای از امکانات انیمیشن سازی و طراحی 3بعدی نیز به آن اضافه شده است.

 

بعد از نسخه CS6، همه نرم افزارهای جدید ادوبی که با پیشوند CC منتشر شده اند، یک قابلیت مهم و مشترک دارند. و آن قابلیت Creative Cloud است. قابلیت Cloud (یا همان ابری) که این روزها زیاد درباره آن میشنویم، به معنای استفاده از فضای ذخیره سازی آنلاین برای دسترسی کاربران در سراسر دنیا به اطلاعات اشتراک گذاری شده است.

 

بر همین اساس، کاربران میتوانند طرح های خود را با سایر کاربران Adobe در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند. به این ترتیب شما میتوانید از نظرات سایر کاربران درباره طرح های خود باخبر شوید و از تکنیک ها و پیشنهادهای آنان برای بهبود طراحی های خود استفاده کنید.

 

ابزارهای یکپارچه (Integrated Tools) برای طراحی وب، از سایر قابلیت های فتوشاپ سی سیاست. به این ترتیب طراحی بک گراند، بنر، و دکمه های تحت وب به راحتی و در قالب فایل های CSS قابل پیاده سازی است.

 

از سایر قابلیت های فتوشاپ CC میتوان به توسعه ابزارهای نقاشی، ابزارهای رتوش و بازسازی عکس، و اضافه شدن افکت ها و استایل های مدرن اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


پنج شنبه 13 / 9 / 1393
ن : امین

نسخه جدید نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها - DriverPack Solution 14.8

دانلود نسخه جدید نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها

DriverPack Solution 14.8

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار DriverPack Solution منتشر شد! (نسخه 14.8)

 

درایور چیست؟

درایور نرم افزاری است که به عنوان رابط بین سخت افزار و سیستم عامل قرار گرفته و امکان کارکرد قطعات به بهترین شکل را فراهم میکند. معمولا به همراه هر سخت افزاری، یک CD حاوی درایور آن نیز ارائه میشود که کاربر باید بعد از نصب ویندوز، آن را نصب کند تا سخت افزار در بهترین حالت کار کند.

 

اگر چه ویندوز بسیاری از سخت افزار ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به درایور نصب میکند، ولی برای اینکه هر قطعه ای بتواند بالاترین میزان کارایی را داشته باشد بهتر است تا با درایور مخصوص خود نصب شود. و چه بهتر که همیشه از جدیدترین نسخه درایور ها استفاده شود تا سیستم حداکثر کارایی را داشته باشد.

 

اما پیدا کردن تمام درایورهای جدید شاید برای برخی کاربران مشکل باشد. به همین دلیل در این مطلب، نسخه جدید نرم افزار نصب اتوماتیک درایورها را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار که Driver Pack Solution نام دارد، تمام سخت افزارهای کامپیوتر یا لپتاپ شما را به صورت اتوماتیک شناسایی و نصب میکند.

 

اگر مشخصات دقیق سخت افزار کامپیوتر یا لپتاپ خود را نمیدانید، و یا میخواهید جدیدترین درایورها را به صورت یکجا داشته باشید، این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم.

 

نسخه جدید نرم افزار Driver Pack Solution که از ویندوزهای XP , 7 , 8 , 8.1 پشتیبانی میکند را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید.



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،


صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بچه های بهشت و آدرس bachehayebehesht.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.